Marie Lichtenstein

Egenföretagare sedan ett år tillbaka. Ett tillfälle att kunna arbeta på distans när jag vill. Har ägnat mycket tid i Spanien det senaste halvåret, men av förklariga skäl är jag tillbaka i Sverige, just nu. 

Det tio senaste åren har jag arbetat på Edge HR som Account Manager. Rollen innebar att dagligen kontakta nya och befintliga kunder inom HR, Arbetsrätt, Arbetsmiljö och Lön. Kunderna var huvudsakligen VD, Ekonomi- HR- och Förhandlingschefer hos stora och små företag samt större koncerner, kommuner och landsting.

Är ansvarstagande och kundorienterad och bygger gärna långvariga relationer med mina kunder. På senare år har det till största del skett per telefon. Förmågan att lyssna på kunder utifrån kundens behov och föreslå olika lösningar är viktigt, vilket även gör att mina kunder känner förtroende. 

Lyssna på kunden för att tillgodose företagets behov.
Scroll Up Scroll to Top